יום שני, 20 במאי 2013

דשא סינטטי


דשא סינטטי
הוא מוכר בעולם הרחב על יתרונותיו הרבים מזה שנים :  דשא סינטטי מכסה חלקים נכבדים ומטופחים ממדשאות בעולם כולו, מהם היוקרתיות יותר, שעברו להנחת  דשא סינטטי כבר לפני שנים רבות, בזכות יתרונותיו : הוא עמיד ושומר על גווניו, צורתו וצבעיו במשך כל השנה: הוא זול מאוד לאחזקה [ ושמא אינו דורש אחזקה ] ונעים מאוד לשימוש וישיבה, שהייה ועבודה עבור המשתמשים.

החיסכון שבדשא סינטטי
דשא סינטטי הינו אם כך מצרך מבוקש מזה זמן רב, וכיום ביתר שאת. ככל שהשנים הופכות חמות יותר והמדינה מתייבשת יותר, מחירי המים שהפכו משאב מידלדל הולכים ומאמירים ועימם גם התחושה הלא נעימה של השקיה מרובה.

אנו יודעים שהמדינה במצוקה, מדשאות וותיקות 'יובשו' על מנת לחסוך מים והאזרחים יחד עם השלטון משקיעים מאמצים רבים בצמצום צריכת המים שלנון.  דשא סינטטי מנצח במישור הזה, מכיוון שכמובן אינו צורך מים כלל : אך במקביל מעניק  דשא סינטטי בדיוק את אותה תפוקה – ואף טובה ממנה.
 
דשא סינטטי כתחליף לדשא חי
דשא סינטטי מהווה תחליף מצוין למקור. ניתן להזמין ולהתקין דשא סינטטי במגוון רחב של 'זנים', דהיינו, אופציות לדשא עצמו : צפיפויות ועוביים שונים, גוונים וגבהים שונים – וכך לגבי כל הפרמטרים המרכיבים את הדשא לרבות רכות ומראה. כיום קשה מאוד להבחין במבט רגיל האם רואות עינינו  דשא סינטטי או שמא טבעי.
 
דשא סינטטי - הפתרון היעיל לגינתכם
עבור מי שאוהב את גינתו ומחזיק בגינה מטופחת – אך במקביל מודע למצוקות המים ולבקשות החסכון מאזרחים,  דשא סינטטי הוא הפתרון היעיל ביותר. התחושה הנעימה מאפשרת שהייה רגילה בחוץ : המראה משובב לא רק בעונות בהן הדשא במיטבו אלא לאורך כל השנה שומרת המדשאה על רעננות נהדרת.

דשא סינטטי אינו זקוק ליותר מהנחה נכונה. חסל סדר השקיה קבועה וממושכת בכל פעם, דישון מתאים אחת לתקופה, ואין יותר צורך בסבב המתיש של כיסוח הדשא והבלגאן הכרוך בכך – ראשית עלות רכישת או השגת מכסחת דשא ראויה, בהמשך הרעש והלכלוך הרב, וכמובן הצורך לעשות זאת בקביעות – הכל יכול להיות נחלת העבר.

צלצלו 03-5774277 
ואנחנו נקים לכם גינת נוי מדהימה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה